КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Інкубація бізнес-проектів Конкурсу LiderShip у Київському національному університеті технологій та дизайну

У Київському національному університеті технологій та дизайну  в рамках Конкурсу бізнес-планів LeaderShip  22, 23, 29 та 30 квітня 2017 року відбулися тренінговізаняття  в рамках інкубаційного періоду бізнес-проектів.

Незважаючи на вихідні та передсвяткові дні, бажаючих відвідати тренінги від провідних українських бізнес-аналітиків, фахівців у сфері маркетингу та фінансів, менеджменту та підприємництва було вдосталь. Присутніми були представники багатьох провідних київських університетів,у тому числі НТТУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Національного авіаційного університету, Київського національного університету імені Тараса Шевченка та ін.

Київський національний університет технологій та дизайну представляли студенти та викладачі факультету економіки та бізнесу та факультету підприємництва та права, які дуже активно взяли участь в Конкурсі LеаderShip, запропонувавши на розгляд журі 7 бізнес-проектів.

Олексій Кошелєв, генеральний директор ProBusinessCenter, досвідчений директор проектів / програм, маркетолог, бізнес-аналітик Сертифікат Міжнародної Асоціації Управління проектами (IPMA), рівень A (ProjectDirector, IPMA® Level А) провів 22 та 23 квітня тренінги:«НЕЙРО БІЗНЕС. МОДЕЛЮВАННЯ: ПОШУК МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ВИБІР ІДЕЙ» та «STARTMEUP: КОНЦЕПЦІЯ ТА СТРАТЕГІЯ ПРОЕКТУ – EФЕКТИВНИЙ СТАРТ», де учасники дізнались:

- що таке «трикутник проекту та як ним управляти»;
- яка різниця між проектом, бізнес-ідеєю та інновацією;
- вісь «ресурси – ціль»;
- про системи управління організаціями та проектами;
- як відрізнити проект від процесу;
- як формувати та визначати цілі проекту;
- як перевіряти обмеження та припущення;
- як провести аналіз зацікавлених сторін та визначити стратегії роботи з ними.

 

А також отримали практичні навички та знання про: 

- інструменти продажу свого продукту світові;
- стратегічний та маркетинговий аналіз;
- типи інформації;
- витоки вторинних даних;
- маркетингове середовище проекту;
- фактори макросередовища;
- PEST аналіз;
- 5 сил Портера;
- SWOT аналіз та його структуру та багато іншого.

 

Віталій Подвисоцький, досвідчений фахівець у сфері фінансів, бюджетування, бізнес-планування та фінансового аналізу   розповів про головні аспекти та всі тонкощі: «MONEYMAKING: БІЗНЕС-ПЛАН / ФІНАНСОВА МОДЕЛЬ ПРОЕКТУ»

Учасники тренінгів вивчали та практикували:

  • оформлення інвестиційних проектів відповідно до загальноприйнятої міжнародної практики
  • Структура і зміст бізнес-плану
  • Практикум в MS EXCEL:
  • Створення нового проекту
  • Робота з шаблонами і бібліотеками
  • Введення загальних даних про проект, формування переліку продукції і послуг
  • Введення вихідних даних в систему
  • Формування інвестиційного плану тощо.

 

Фотозвіт за посиланням - https://vk.com/album-112890382_243380388

Бажаєте долучитися?

Поспішайте зареєструватися на останні тренінгові заняття - 6,7 травня з 10:00 до 15:00 - https://goo.gl/forms/4XwJVptGIf8oEc3t2

#LDRship

03.05.2017