КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД ОТРИМАВ СТАТУС-ЗВАННЯ «ВИБІР УКРАЇНИ 2016»
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
НОВИНИ, ПОДІЇ, ОГОЛОШЕННЯ
КОМАНДА СТУДЕНТСЬКОГО МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ «М-ТЕАМ» ЗДОБУЛА ПЕРЕМОГУ У КОМАНДНИХ ЗМАГАННЯХ СЕРЕД МОЛОДИХ РЕКЛАМІСТІВ

7-9 липня в Одесі пройшли заключні події проекту «Рекламний Полігон» (літо, 2017).

Це творче змагання команд молодих рекламістів, що полягає в розробці рекламної кампанії на задану рекламодавцем тему за обмежений термін часу.

Особливостями цього креативного баттлу є максимальне наближення до ситуацій у практичній рекламній діяльності: жорсткий цейтнот, наявність  реальних завдань, змагання із іншими командами-«агентствами».

На літній баттл зібралися студентські команди із Києва, Харкова та Одеси. Київський національний університет технологій та дизайну представляла команда студентського наукового гуртку «М-Теам»: науковий керівник к.е.н., доц. Євсейцева О.С.; Черченко Б., Толстих А., Зінорук Л., Качур С., Верхушина О., Сапян А., Богомоленко А., Козачук А., Ковальчук Ю., Осадча Л.

Всі брифи, які були задіяні у «Рекламному Полігоні»  присвячені, відповідно, соціальним проблемам детінізації української економіки, підвищенню престижу вчительської професії та допомоги випускникам інтернатів у вступі до вишів.

Попри жорстку нестачу часу (рівно 48 годин на виконання кампаній) та численні одеські спокуси, команда  КНУТД створила гідні креативні роботи, які були оцінені професійним журі на чолі з креативним директором Saatchi & Saatchi Ukraine Костянтином Шнайдером.

Із 30 розроблених учасниками рекламних кампаній визначені найкреативніші та найпрофесійніші.

Переможцем «Рекламного Полігону» (літо, 2017) проголошена команда «M-Team» Київського національного університету технології та дизайну.

 

Величезна подяка усім, хто сприяв успішному проведенню проекту!

Офіційними партнерами «Рекламного Полігону» (літо, 2017) виступили компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна» та Асоціація «Українські імпортери побутової електроніки». При цьому Партнер проекту – «Кока-Кола Беверіджиз Україна» – шляхетно передав право використання креативних напрацювань учасників «Полігону» громадській організації «Освіторія», діяльність якої спрямована на вдосконалення української освіти. Інноваційний Партнер «Рекламного полігону» – «Samsung Electronics Україна» – надав розкішні заохочувальні подарунки переможцям проекту. Свої призи вручив авторам найяскравіших робіт проекту його активний учасник – ГК «Фокстрот».

Зі складом Журі та  списком переможців можна ознайомитися на сайті УСФР: www.studfestival.com.ua

31.08.2017

все о строительстве, ремонте и обустройстве