Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну здійснює підготовку висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців:
ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 МАРКЕТИНГ
перший (бакалаврський) рівень вищої освіти:
освітньо-професійні програми «Маркетинг» та «Цифровий маркетинг»
другий (магістерський) рівень вищої освіти:
освітньо-професійна програма «Комунікаційний маркетинг»
третій (доктор філософії (PhD) рівень вищої освіти:
освітньо-наукова програма «Маркетинг»
Престижність спеціальності полягає у тому, що маркетолог - один з найважливіших фахівців у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства. Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення ринкових ніш, розробки нових продуктів та послуг, виведення товарів на ринок, управління життєвим циклом товарів та послуг.
З 2022 року на кафедрі відкрито набір здобувачів освіти на освітньо-професійну програму «Цифровий маркетинг». Стрімка діджиталізація суспільства призвела до гострої потреби у фахівцях з маркетингу, які володіють навичками застосування інструментарію Інтернет-маркетингу, розуміння проблем ефективної асиміляції технологічних засобів маркетингу та ІКТ про що свідчать численні вакансії посад Інтернет-маркетологів.
Унікальність всіх освітньо-професійних програм полягає у тому, що освітньо-професійні програми не обмежується знаннями класичного маркетингу, науково-педагогічний склад кафедри при розробці і викладанні дисциплін з маркетингу робіть наголос саме на їх інноваційній складовій: інтернет-маркетингу, SMM-маркетингу, контент-маркетингу, нейромаркетингу та інших новітніх напрямках розвитку маркетингу.
Удосконалення змісту та форм освітнього процесу на кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну наближає навчання студентів до вимог ринку праці, а безпосередня участь у підготовці майбутніх випускників нашими компаніями-партнерами надає студентам безцінний практичний досвід, можливості працевлаштування та впевненість у правильному виборі.
Значний внесок у підвищення якості навчального процесу вносять наукові розробки колективу кафедри, спрямовані на підвищення ефективності діяльності підприємств, зокрема шляхом застосування сучасних маркетингових технологій.
Наукова діяльність на кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну здійснюється шляхом:
- підготовки наукових кадрів;
- виконання тематичних науково-дослідних робіт за кошти державного фінансування та кошти замовників;
- апробація результатів наукових досліджень;
- забезпечення творчої діяльності учасників освітнього процесу (участь у фестивалях реклами);
- використання отриманих науково-дослідних результатів в освітньому процесі.
Аспіранти кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну:
Рік навчання
|
Здобувач освіти
|
Науковий керівник
|
Тема дисертаційного дослідження
|
1
|
Галстян Максим Арменович
|
д. е. н., проф. Моргулець О.Б.
|
Вплив маркетингових стратегій на поведінкові моделі споживачів в умовах воєнної економіки
|
Ольшанська Яна Олегівна
|
к. е. н, доц. Євсейцева О.С.
|
Механізм управління попитом на основі цифрових маркетингових технологій
|
Толчінін-Бурунський Євген Сергійович
|
к. е. н, доц. Євсейцева О.С.
|
Механізм формування маркетингової стратегії розвитку компаній дистриб’юторів на ринку України
|
Ніколаєв Микола Андрійович
|
д. е. н., проф. Бебко С.В.
|
Формування маркетингових стратегій ІТ-підприємств в умовах післявоєнного відновлення України
|
Потєхіна Марія Петрівна
|
д. е. н., проф. Бебко С.В.
|
Механізм маркетингового управління інноваційним розвитком бізнесу в умовах післявоєнного відновлення економіки України
|
2
|
Городецький Юрій Дмитрович
|
д. е. н., проф., акад. НАПН України Грищенко І.М.
|
Формування маркетингових механізмів управління розвитком бізнесу на основі предиктивної аналітики
|
Шкода Дмитро Миколайович
|
д. е. н., проф., акад. НАПН України Грищенко І.М.
|
Формування та розвиток маркетингових діджитал систем управління розвитком бізнесу в умовах економічної післявоєнної відбудови
|
Олійник Олег Васильович
|
д. е. н., проф. Чернявська О.В.
|
Цифрові технології маркетингового управління в координатах інноваційного розвитку підприємства
|
3
|
Колесник Богдан Олександрович
|
д. е. н., проф. Чернявська О.В.
|
Бренд-орієнтовні стратегії в умовах діджиталізації
|
4
|
Головачов Іван Андрійович
|
д. е. н., проф. Чернявська О.В.
|
Маркетингова стратегія інноваційного розвитку підприємств у цифровому середовищі
|
Казнодій Віталій Олександрович
|
д. е. н., проф. Чернявська О.В.
|
Інноваційний розвиток системи маркетингового управління в умовах цифровізації економіки
|
Мігалатій Олександр Вікторович
|
д. е. н., проф. Чернявська О.В.
|
Планування маркетингу інновацій в системі управління конкурентоспроможністю підприємства
|
Марциновський Володимир Володимирович
|
д. е. н., проф. Хаустова Є.Б.
|
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій ІТ-підприємств України
|
НПП та здобувачі освіти кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну працюють над виконанням таких НДР:
І. Держбюджетна науково-дослідна робота:
Розробка Плану Маршалла 2.0 як моделі соціально-економічного відновлення України на галузевому та регіональному рівнях, 2023–2024 рр. (затверджено МОН України 03.03.2023 р.)
Керівник теми: д. е. н, проф. Грищенко І.М. Відповідальний виконавець д. е. н, проф. Касич А. О. Виконавці: д. е. н, проф. Тарасенко І. О., д. е. н, проф. Гнатенко І. А., д. е. н, проф. Ольшанська О. В., аспіранти Городецький Ю. Д., Шкода Д. О.
ІІ. Наукове дослідження (Н/н 30/23) за напрямом:
Перспективи реалізації в Україні інноваційної економічної моделі. Маркетингове забезпечення бізнес-процесів в умовах діджиталізацїі. Виконавці: к. е. н., доц. Євсейцева О. С.; д. е. н., проф. Бебко С. В.; к. е. н., доц. Шіковець К. О.; к. е. н., доц. Квіта Г. М.; д. е. н., проф. Чернявська О. В.; к. е. н., доц. Зимбалевська Ю. В.; аспіранти: Колесник Б. О., Головачов І. А., Казнодій В. О., Мігалатій О. В., Олійник О. В., Галстян М. А., Потєхіна М. П., Ольшанська Я. О., Ніколаєв Н. А., Толчілін-Бурунський Є. А.
ІІІ. Науково-дослідна тематика (ініціативна):
НДР (№0121U109411) Методологічні засади інноваційно-інтеграційного розвитку підприємницьких закладів вищої освіти
Виконавці: д. е. н, проф. Грищенко І. М., аспіранти: Городецький Ю. Д., Шкода Д. О.
НДР (№0123U105328) Забезпечення сталого розвитку країни шляхом використання інструментарію інноваційного маркетингу
Виконавці: д. е. н., проф. Бебко С. В.; к. е. н, доц. Шіковець К. О.; к. е. н, доц. Євсейцева О. С.; д. е. н., проф. Чернявська О. В.; аспіранти: Потєхіна М. П., Ольшанська Я. О., Ніколаєв Н. А., Толчілін-Бурунський Є. А.
Також аспіранти кафедри працюють над науково-дослідними роботами:
НДР Розвиток комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій на вітчизняних підприємствах
Виконавці: д. е. н., проф. Хаустова Є. Б., аспірант Марциновський В. В.
НДР Розвиток маркетинг-менеджмету у сфері послуг: нові підходи і стратегії в умовах сталого розвитку та економіки відновлення України
Виконавці: д. е. н., проф. Моргулець О. Б., аспірант Галстян М. А.
ІV. Госпдоговірна науково-дослідна тематика:
НДР Аналіз факторів впливу на розвиток аграрних підприємств на основі технологій е-комерції ТОВ «УКРЮГІМПЕКС, (Договір № 1260 від 14.11.2023)
V. Впродовж останніх років НПП кафедри та здобувачі освіти виконували такі НДР:
НДР (№ 0120U104616) Маркетингові та логістичні механізми управління інноваційним розвитком суб'єктів господарювання
Виконавці: к. е. н., доц. Євсейцева О. С.; к. е. н., доц. Шіковець К. О.; к. е. н., доц. Квіта Г. М.; аспіранти: Колесник Б. О., Головачов І. А., Казнодій В. О., Мігалатій О. В.
НДР (№ 0119U102051) Цифрова економіка: сутність та перспективи розвитку
Виконавці: к. е. н., доц. Євсейцева О. С.; к. е. н., доц. Шіковець К. О.; к. е. н., доц. Квіта Г. М.; аспіранти: Колесник Б. О., Головачов І. А., Казнодій В. О., Мігалатій О. В.
НПП кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну є виконавцями міжнародних проєктів:
Erasmus+: Проєкт VEHUB4YOU напрям «Віртуальні обміни у сферах вищої освіти та молоді» - ERASMUS-EDU-2021-VIRT-EXCH «Міжнародна Мережа Віртуальних Молодіжних Бізнес Хабів» (д. е. н., проф. Грищенко І. М., д. е. н., проф. Бебко С. С., д. е. н., проф. Чернявська О. В., к. е. н., доц. Євсейцева О. С., аспіранти: Городецький Ю. Д., Шкода Д. О., Головачов І. А., Казнодій В. О., Мігалатій О. В., Олійник О. В., Галстян М. А., Потєхіна М. П., Ольшанська Я. О., Ніколаєв Н. А., Толчілін-Бурунський Є. А., Марциновський В. В.)
Проєкт від Європейського інституту інновацій і технологій INTREPID-HEI International Capacity Building in Innovation / Розбудова міжнародного потенціалу в інноваціях, трансфері та підприємництві з акцентом на спільний досвід у закладах вищої освіти (д. е. н., проф. Грищенко І. М., аспірант Шкода Д. О.)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну співпрацює з міжнародними партнерами КНУТД:
Вища Школа Бізнесу м. Домброва Гурніча;
Естонський університет підприємництва Майнор;
Міжнародна Академія Прикладних наук Ломж;
Університет Фоджа;
Університет прикладних наук RISEBA;
Мінгячевірський державний університет;
Державний університет ім. Акакія Церетелі;
Саутгемптонський університет.
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну є співорганізатором конференцій:
1. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу»
2. Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації»
3. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку».
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну підтримує ділові контакти з багатьма організаціями і установами, залучаючи до проведення практичних занять стейголдерів, відомих вітчизняних та зарубіжних науковців, фахівців зі сфери маркетингу, медіа та реклами.
Кожен рік здобувачі освіти відвідують Міжнародну виставку реклами та маркетингу «REX»
Зустріч здобувачів освіти із керівниками проєкту ЄС та Міжнародної організації праці ООН
Зустріч з копірайтерами компанії «BBDO Ukraine» Віталієм Капустян та Іллею Янковським
Майстер-клас Ксенії Ренчковської, керівниці екологічної громадської організації Міжнародний молодіжний рух «SCHOOL RECYCLING WORLD» в Україні
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну здійснює співпрацю з науковими установами, стейголдерами, вітчизняними підприємствами, європейським університетами з метою популяризації української освіти та налагодження довгострокової та плідної співпраці. Разом проводять зустрічі, семінари, майстер-класи, під час яких діляться практичним досвідом зі студентами.
Кафедра вже багато років співпрацює з Київської міською державною адміністрацією м. Києва. На замовлення КМДА науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну проводять маркетингові дослідження у сфері соціальної реклами.
З 2000 року Київський національний університет технологій та дизайну є колективним членом Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ).
Під керівництвом науково-педагогічних працівників здобувачі кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну активно приймають участь у науково-дослідній роботі, стають переможцями і призерами Всеукраїнських олімпіад із маркетингу, Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт, Всеукраїнського конкурсу студентських науково-дослідних робіт, Всеукраїнського студентського фестивалю реклами та інших конкурсах та фестивалях реклами для здобувачів вищої освіти.
З 2004 року на кафедрі функціонує студентський гурток «Студентський маркетинговий клуб «М-Теам». Основні заходи, в яких бере активну участь «Студентський маркетинговий клуб «М-Теам» це:
УКРАЇНСЬКИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМИ
Це авторитетний комплексний проект, який спрямований на розвиток молоді, її професійний зріст, на формування механізмів взаємодії в сфері маркетингу та реклами і сучасних потреб ринку. Важливою складовою кожного фестивалю є насичена програма майстер-класів та круглих столів, які проводять для молоді гуру вітчизняної реклами. Їхній головний акцент – практична і креативна складова рекламної майстерності. Для початківців рекламістів – це унікальна можливість безпосередньо поспілкуватися і повчитися у найбільш успішних представників галузі. Члени СМК «М-ТЕАМ» за роки існування УСФР неодноразово були переможцями у різних номінаціях.
НАЦІОНАЛЬНИЙ ФЕСТИВАЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
Головними цілями фестивалю є підвищення ролі соціальної реклами в розв’язанні соціальних проблем, створення сприятливих умов для розробки соціальної реклами, залучення та стимулювання майстрів рекламного мистецтва і залучення уваги широкої громадськості й державних установ до проблеми розвитку вітчизняної соціальної реклами. Члени клубу були неодноразовими переможцями НФСР.
РЕКЛАМНИЙ ПОЛІГОН
«Рекламний Полігон», це творче змагання команд молодих рекламістів, що полягає в розробці рекламної кампанії на задану рекламодавцем тему за обмежений термін часу. Особливостями цього креативного баттлу є максимальне наближення до ситуацій у практичній рекламній діяльності: жорсткий цейтнот, наявність декількох реальних завдань, змагання із іншими командами-«агентствами». Студенти нашого гуртка неодноразово були відзначені нагородами.
ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ СТУДЕНТІВ ТА МОЛОДІХ ВЧЕНИХ «MAJESTY OF MARKETING»
Члени СМК «М-ТЕАМ» протягом багатьох років беруть участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «Majesty Of Marketing», яка проходить у Національному гірничому університеті, м. Дніпро. Завдяки таким зустрічам збагачуються навички та вміння, додається маркетинговий та життєвий досвід у молодих спеціалістів з маркетингу. Робоча мова конференції виключно англійська. Наші студенти відзначені грамотами «За кращу доповідь з проблем маркетингу», «За оригінальність досліджуваної теми». Всі наукові роботи надруковані у збірнику тез конференції та мають практичну значимість. Керівництво Національного гірничого університету м. Дніпро неодноразово висловлювало подяку КНУТД та кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну за високий рівень підготовки та виховання молодих спеціалістів.
Святкування Дня маркетолога в КНУТД
Ми забезпечуємо підготовку фахівців, які мають широкий світогляд та високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності!